Die besten Microgaming Casinos in Österreich

Wer hatte zuerst die Idee, einen Online Spielautomaten für das allererste Online-Casino im Netzwerk zu entwickeln? Es war das legendäre Unternehmen Microgaming. Und es geschah im Jahr 1996. Seitdem hat der kreative Anbieter von Online Casino Games seine Popularität nicht verloren, sondern sogar noch gesteigert. Mehr als 850 Spiele in den mehr als zwanzig Jahren seines Bestehens, das ist schon was. Die Zahl und Qualität der Microgaming Casino Spiele wachsen ständig, was zahlreiche Kunden anzieht. Unser Artikel soll Ihnen diesen Anbieter und seine Top-Produkte näher vorstellen.

#
Casino Details
Bonus
Besonderheiten
Spielen

Top Microgaming slots

1
Bewertung
5 /5
Übersicht
40 FS FÜR NUR €1
100% Anmeldebonus bis zu 200€
T&Cs gelten
  • Mindesteinzahlung: 1 €.
  • Wettanforderungen: 200x (mit Einschränkungen).
  • Der Bonusprozess sollte mit einer Bonusablauffrist von 60 Tagen relativ schnell ablaufen.
  • Freispiele: 40 Drehungen am Mega Money Wheel zu 0,1 € pro Drehung (Gesamtwert 4 €).
  • Verfügbar für neue Spieler ab 19 Jahren.
  • Der Bonus muss innerhalb von 7 Tagen nach der Registrierung eines Echtgeldkontos beansprucht werden.
  • Bonus erst ab 1 Euro Einzahlung
  • Mobile Casino Version
  • Unterstützt viele Zahlungsmethoden
Übersicht
  • Kundendienst verfügbar 24/7
  • Eine gute Auswahl an Spielen
  • Live-Croupier-Spiele sind verfügbar
Gegründet
2002
Lizenz
Kahnawake
Anzahl der Spiele
500+
  • Visa
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • American Express
  • AstroPay
  • Bank transfer
  • eps
  • Flexepin
  • IDebit
  • Citadel
  • Interac
  • Klarna
  • LOTERICA
  • Maestro
  • Muchbetter
  • NeoSurf
  • NetBanking
  • Neteller
  • PayPal
  • paysafecard
  • Rapid
  • SamsungPay
  • Skrill
  • Skrill 1-Tap
  • Trustly

Mega Moolah Available!

2
Bewertung
5 /5
Übersicht
40FS NUR 1€
100FS FÜR NUR 5€
T&Cs gelten
  1. Jede individuelle Einzahlung im Casino Classic wird als eine einzelne Einzahlung für den Zweck dieser Promotion erachtet. Die Summe der aufeinanderfolgenden Einzahlungen entspricht nicht den Anforderungen für den Anmeldebonus – jede Einzahlung wird nur individuell betrachtet. Deshalb bestimmen NUR die ersten zwei (2) individuellen Einzahlungen die Höhe des bereitgestellten Bonusbetrages im Sinne dieser Promotion.
  2. Dem Spieler werden nach der Anmeldung 3 kostenlose Chancen zuerkannt 40 zusätzliche Chancen werden dem Spieler für eine erste Einzahlung über 1€ zuerkannt.Die 3 kostenlosen Chancen nach der Anmeldung und die 40 Chancen nach der ersten Einzahlung werden als Spins für das Spiel Mega Money Wheel gutgeschrieben.Die Spins haben jeweils einen Wert von 0,10€.
  3. Alle von den Mega Money Wheel Gratis – Spins stammenden Gewinne werden dem Casinokonto des Spielers als Bonusguthaben gutgeschrieben.
  4. Mehr zu: https://casinoclassic.casino/de-at/terms/
  • Auf Smartphone verfügbar
  • Live Dealer-Spiele
  • Progressive Jackpots
Übersicht
  • Erstklassiger 24/7 Kundensupport
  • Über 550 klassische und brandneue Spiele
  • Ein lohnenswertes Treueprogramm
Gegründet
1999
Lizenz
Kahnawake, MGA, UK Gambling Commission
Anzahl der Spiele
550+
  • Visa
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • American Express
  • AstroPay
  • Bank transfer
  • eps
  • Flexepin
  • IDebit
  • Citadel
  • Interac
  • Klarna
  • LOTERICA
  • Maestro
  • Muchbetter
  • NeoSurf
  • NetBanking
  • Neteller
  • PayPal
  • paysafecard
  • Rapid
  • SamsungPay
  • Skrill
  • Skrill 1-Tap
  • Trustly
3
Bewertung
5 /5
Übersicht
80FS FÜR NUR €1
am Mega Money Wheel
T&Cs gelten
  1. Alle „Promotionen“ können nur einmal pro Gerät, Person, Haushalt, Familie, physischer Adresse, E-Mail-Adresse, Finanzkonto, IP-Adresse oder gemeinsam genutzter Netzwerkumgebung wie Bibliothek, Arbeitsplatz, Universität oder Schule beansprucht werden. Sämtliche Gewinne, die unter Verwendung eines Bonus erzielt wurden, der mehr als einmal beansprucht wurde, werden beschlagnahmt und das Casinokonto geschlossen.
  2. Sofern nicht ausdrücklich anders angegeben, können keine zwei Promotionen in Kombination verwendet werden und Promotionen sind nur gültig für Einzahlungen und Wetteinsätze aud dem Konto im Zodiac Casino.
  3. Es wird jede Anstrengung unternommen, dem Spielerkonto alle Promotionsboni innerhalb eines Werktages oder früher gutzuschreiben. Promotionen, die über einen Zeitraum wie bspw. ein Wochenende verdient werden oder monatliche Boni, werden innerhalb eines Werktages nach Ablauf des Promotionszeitraums gutgeschrieben, d. h. am darauffolgenden Montag nach dem Wochenende bzw. am ersten Werktag des Folgemonats.
  4. Alle Promotionen des Casinos werden regelmäßig geprüft. Das Casino behält sich das Recht vor, Angebote und/oder Bedingungen jederzeit zu ändern.
  5. Mehr zu: https://zodiac.casino/de-at/terms/
  • Live-Chat rund um die Uhr
  • SSL-verschlüsselt
  • Von eCogra genehmigt
Übersicht
  • Ein willkommenspaket nur für neue spieler
  • Ein herausragendes mobiles spielerlebnis
  • Hochkarätige progressive slot-spiele
Gegründet
2001
Lizenz
Kahnawake, Ontario (iGO)
Anzahl der Spiele
1000+
  • Visa
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • American Express
  • AstroPay
  • Bank transfer
  • eps
  • Flexepin
  • IDebit
  • Citadel
  • Interac
  • Klarna
  • LOTERICA
  • Maestro
  • Muchbetter
  • NeoSurf
  • NetBanking
  • Neteller
  • PayPal
  • paysafecard
  • Rapid
  • SamsungPay
  • Skrill
  • Skrill 1-Tap
  • Trustly
4
Bewertung
4.9 /5
Übersicht
150€ + 125 FS
T&Cs gelten
  1. General
    1. These Terms and Conditions („Terms“) apply to customers („Player/s“, „You“) who use any of the products, software, websites offered by Yukon Gold Casino („Casino“, „website“ „Service“ „Us/We/Our“).
    2. The Player must create an account and deposit in order to use the service.
    3. Terms of Use Agreement
      1. Except for downloading one copy of the Agreement on any single computer for your personal, non-commercial home use, you must not reproduce, prepare derivative works based upon, distribute, perform or display the Agreement without first obtaining the written permission of Yukon Gold Casino.
      2. Agreement must not be used in any unauthorized manner.
      3. BY USING THE WEBSITE AND/OR CREATING AN ACCOUNT ON yukongold.casino, YOU CONFIRM THAT YOU HAVE READ AND UNDERSTOOD THESE TERMS AND THAT YOU AGREE TO OUR TERMS AND CONDITIONS. IF YOU DO NOT AGREE TO ANY OF THESE TERMS, YOU SHOULD NOT USE OUR SERVICES.
    4. These terms are considered correct and fair by Yukon Gold Casino. Should Players require advice regarding these or any other part of our service, please contact The Casino Support Centre.
    5. Yukon Gold Casino reserves the right to revise and/or remove any part of the Terms and Conditions at its sole discretion at any time and without prior notice. Players should visit this page periodically for changes. Your continued use of the Casino or Services after the posting of changes constitutes your binding acceptance of such changes. Yukon Gold Casino may also inform its Players via email of any updates to the Terms and Conditions.
    6. The Casino Terms and Conditions as published (and occasionally updated) are on this website in English. It is the English version of these Terms and Conditions that form the basis of all Terms found in other languages. Translations into other languages are provided as a service in good faith. In the event of ambiguity between English versions and a translation, the English version always retains priority.
    7. If any provision of this Agreement shall be held or made invalid by court or regulatory body, the remainder of this Agreement shall not be affected thereby. In such cases, the invalid provision shall be interpreted as closely as possible in an acceptable manner to its original objective.
    8. Yukon Gold Casino may make changes to any of the products, software, websites and/or system specification requirements, at any time, without notice.
  2. About The Casino
    1. Licensing and Regulatory Bodies – Yukon Gold Casino is a brand managed by Fresh Horizons Limited and is licensed under the terms of Kahnawake Gaming Commission, Canada.
    2. Yukon Gold Casino is authorized to operate yukongold.casino.
  3. Financial Institution
    1. Yukon Gold Casino is not a financial institution and thus any funds made into Player’s account (active or dormant; please see for more details under ‘Account Dormancy’) are not due any interest payments on any account balances, including deposit(s) or pending withdrawals.
    2. Yukon Gold Casino does not provide advice to Player’s regarding tax and/or legal matters.
    3. Players who wish to obtain advice regarding tax or legal matters are advised to seek professional assistance.
    4. Player is strictly prohibited from utilising Yukon Gold Casino and its systems to facilitate arbitrage through Currency Exchange transactions. Where Yukon Gold Casino deems that a Player has deliberately used the aforementioned systems for financial gain through arbitrage, any gains will be forfeited and deducted from the Player’s balance without warning or notification.
  4. Participation and Jurisdiction
    1. The casino does not accept registration nor gaming activity by those under the age of 19.
    2. We reserve the right to perform checks (electronic or otherwise) and/or request valid documentation at any time, to verify the identity of our players and/or to satisfy regulatory requirements.
    3. The Player accepts sole responsibility of their gaming activity at the casino, including the legality of online gambling in their country/jurisdiction of residence or location. The availability of our Services does not intend to enable the player to contravene any applicable laws or regulations with online gaming.
    4. We shall not be liable for any breach of any local, national/federal, state or other laws that may occur as a result of the player’s gaming activity at the casino.
  5. Player’s Casino account
    1. All information supplied upon registering must be accurate and complete in all respects. Yukon Gold Casino reserves the right to confirm the details supplied on registration by requesting personal identification documents by email and other means.
    2. Accounts found to have incorrect or incomplete registration details may be suspended until the verification process has been completed. If we cannot complete the verification process the account may be closed and/or suspended and any balances (including winnings) confiscated/refunded or deposits voided at the casino’s discretion. Please see for further details under ‘Verification Procedure’.
    3. Players must keep their registration details up to date. Support Centre should be notified for any changes in address, email, phone number or other contact/personal information.
    4. Players may only open and operate a single account. Where a Player is identified with more than one account we reserve the right to suspend these accounts and winnings associated with multiple accounts may be confiscated. The Player must also not have used sign up bonuses multiple times.
    5. Yukon Gold Casino allows all Players to select a password which must be kept confidential. Any actions carried out through Player’s account will be deemed valid if username and password (including biometrics) have been entered correctly. If you activate biometric log in, you must register only your biometrics on your device, and not the biometrics of any other person. We are not responsible for verifying that the biometrics are yours. Your biometrics will be stored on your device only.
    6. The Player is solely and entirely responsible for maintaining the confidentiality of their account login details comprising of password and username. The Player is responsible for all activities that occur under the casino account. Yukon Gold Casino will not be liable to the Player or a third party for any loss arising from failure to store the account login details in a secure manner.
    7. Yukon Gold Casino reserves the right to close or suspend a Player’s account without refund if it becomes evident that the Player has disclosed their account login details to a third party.
    8. Yukon Gold Casino will not abuse its relationship with the player by any unauthorised activity on the player’s operating system or casino account.
    9. The player may receive an email to the registered email address for account activation and ongoing communication from the Casino.
    10. If the Player has previously unsubscribed at Yukon Gold Casino, please contact The Casino Support Centre.
    11. Account Dormancy
      1. A Player’s Casino account is considered to be dormant if the Player has not made a wager/bet or has not deposited/withdrawn funds within a period at the casino’s discretion.
      2. In the interest of protection of Player’s funds, Yukon Gold Casino will remove any Player’s balances (within a maximum of up to 60 days) which may be comprised of bonus and cash money. Bonus funds will be forfeited. Player’s cash balance can be returned to the Player’s Casino account upon request within a reasonable timeframe, providing the Player successfully passes verification/security questions.
    12. The transfer of funds between individual Player accounts is strictly prohibited.
    13. Account Suspension / Closure
      1. Yukon Gold Casino reserves the right to close or suspend a Player’s account at its sole discretion by giving an appropriate notice with reasons, including, but not limited to, any unauthorised use of the Player’s account. No refund of account balances will be granted.
      2. Any unauthorised use of the gambling account may result in the termination of the gambling account. Yukon Gold Casino reserves the right to terminate any of your Casino Rewards accounts.
      3. If the Player identifies any unauthorised use or theft of the account login details, or any other security breach have occurred, Yukon Gold Casino must be immediately informed of this occurrence.
    14. To close a Casino account please contact The Casino Support Centre
  6. Verification Procedure
    1. Yukon Gold Casino reserves the right to ask Players for verification documents following deposits and/or prior to executing a withdrawal. Should it be deemed necessary the casino may also require these documents to be certified by a registered Notary or a registered professional. This includes, but is not limited to:
      1. Proof of ownership of the financial accounts being used to deposit and/or withdraw from the casino. This would include but not be limited to a copy of the physical card, statement relating to a specific bank account, or relevant screenshots of other online wallets and methods.
      2. a copy of valid ID; such as a Passport, Driver’s License or government-issued identity card
      3. documents confirming residence, such as a bank statement or utility bill, no older than 3 months
    2. All documents must be clear and legible to ensure satisfactory completion of Player’s verification. If the documents provided are incomplete, obstructed or evidence of tampering and any other reason deemed unacceptable, the Player must provide additional information until Yukon Gold Casino is able to successfully verify the Player’s identification.
    3. If Yukon Gold Casino has reasonable grounds to suspect that the Player has provided false documentation, misleading or incorrect information, Yukon Gold Casino will not accept such documents as valid and the failure of Player’s verification may result in termination of the casino account and/or failing the withdrawal request.
    4. Player’s withdrawal may not be processed until satisfactory identity verification has been completed.
  7. Use of Bots and Illegal Software
    1. The use and abuse of malicious software and bugs in any of the gaming software provided on the Casino platform is illegal.
    2. The use of software/hardware to influence or modify the outcome of any of the games or financial gain is strictly forbidden and any monies acquired in this manner will be confiscated immediately.
    3. Using a Virtual Machine is also regarded as a deliberate attempt to manipulate the game play and/or deceive the casino. Any financial gains made under these conditions will be confiscated.
  8. Interruptions to Casino Activity
    1. Yukon Gold Casino shall accept no liability for any damages or losses which are deemed or alleged to have arisen out of or in connection with the Yukon Gold Casino’s casino software or its content; including without limitation, delays or interruptions in operation or transmission, loss or corruption of data, communication or lines failure, payments processing, any person’s misuse of the site or its content or any errors or omissions in content. Yukon Gold Casino reserves the right to close or suspend a Player’s account, by giving an appropriate notice with reasons.
    2. In the event of systems or communications errors relating to the generation of random numbers, bet settlement or other element of the Service we will not be liable to the Player as a result of any such errors and we reserve the right to void all bets on the games in question.
    3. In the event of a Casino system malfunction all wagers placed during such period will be null and void, as well as payouts obtained from a malfunctioning game or service. This includes but not limited to operating systems, web browsers, software and hardware failures.
    4. We reserve the right to refuse or limit any wager(s) at our sole discretion for any reason. In circumstances where a stake is deemed to be or is declared void at our discretion, any sum deducted from your Casino account with respect to that stake or wager shall be credited to your Casino account. Wagers shall only be valid if accepted by our server. Until acceptance, no communications from the Player shall be binding on us and all information displayed on this site constitutes an invitation to play only. Malfunction (whether on a website, software or device) voids all pays and plays. Should we determine to waive a rule in the interest of fair play to you, it shall only be for that instant and shall not set a precedent for the future.
    5. Yukon Gold Casino reserves the right to void any winnings that were obtained as a result of hardware/software error or malfunction. Players found abusing such errors/malfunctions are subject to having their Casino account closed and any deposits and/or winnings forfeited. In the event of a website system malfunction all bets are void.
  9. Responsible Gambling
    1. Gambling is a form of leisure and entertainment but may become addictive. We promote responsible gambling by offering:
      1. Cooling-off periods from 24 hours to 6 weeks.
      2. Self-exclusion period of 6 months.
      3. The setting of deposit limits.
      4. Referrals to problem gambling organisations.

      Please see our Responsible Gambling Policy for full details.

  10. Support, Disputes and Complaints
    1. The Casino Support Centre is available for any questions or lodging of disputes or complaints.
    2. Should there be any claim or dispute arising from past or current transactions please contact us. If we are unable to settle the dispute we will refer the dispute to eCogra as our Alternative Dispute resolution (ADR) entity, whose decision will be final subject to full representation given to all parties involved.
    3. Player’s complaints/claims of any nature must be submitted within 6 months of the issue occurring.
  11. Sign Up Offer – Terms and Conditions
    1. To be eligible for this offer, you must register an account as a new Player.
    2. All bonus monies will be credited as bonus funds (i.e. not cash) to the Player’s Casino account or to Casino Rewards account.
    3. Each individual deposit made with Yukon Gold Casino is considered a single deposit for the purpose of this promotion. The total of successive deposits cannot fulfil the sign up bonus requirements – each deposit is only considered individually Therefore the first two (2) individual deposits ONLY will determine the bonus amounts allocated for the purpose of this promotion.
    4. 150 chances to win massive jackpots will be awarded on first deposit as free spins on the game, Mega Money Wheel, valued at $0.10 per spin. The minimum first deposit is $10.
    5. Winnings from the Mega Money Wheel free spins will be credited as bonus funds to the Player’s Casino account.
    6. If the Mega Money Wheel jackpot top prize is credited as bonus funds, the player can have the win converted to the Player’s cash balance by contacting The Casino Support Centre. This can only be done for the top prize win. Any funds wagered prior to contacting The Casino Support Centre for conversion will be subject to the Casino’s wagering requirements and any losses accrued cannot be recouped. To withdraw the winnings after conversion the Player must adhere to the terms as stated in the Bonus and Cash Account Terms and Conditions below.
    7. In the interest of avoiding any confusion related to this promotion and the winnings transferred to the Casino account, the Player agrees to commit to the wagering requirements for all bonuses/winning obtained in accordance with the terms as stated in General Promotion Terms and Conditions and in Bonus and Cash Account Terms and Conditions below.
    8. This promotion must be claimed by making a first deposit within 7 days, after which Yukon Gold Casino reserves the right to modify the promotion.
  12. Bonus and Cash Account – Terms and Conditions
    1. A Player’s total account balance consists of a cash account balance and a bonus account balance.
    2. A Player’s bonus account cannot be cashed in, but can be used to place wagers.
    3. The cash component of the balance may be withdrawn at any time for your first and second deposit, however this will result in any remaining bonus funds in the bonus balance being forfeited. This includes any bonuses yet to be credited or redeemed that are associated with any withdrawn deposits.
    4. The first deposit bonus and second deposit bonus are subject to 200 times play-through before your bonus balance is converted to cash. Once bonus funds have been converted to cash, these funds may be withdrawn.
    5. Subsequent bonus amounts credited to a player’s bonus balance (from the third deposit) will be subject to 30 times play-through before they may be cashed in.
    6. Play-through is achieved when any wager is made. Wagers made from both cash and bonus accounts count towards play-through.
    7. The wagering requirements (for withdrawal purposes) will start being counted from the time all bonus monies are added to the Casino account.
    8. For any wagers made before the third deposit, wager is deducted from the Player’s cash and bonus balances in the ratio equivalent to the total cash balance and bonus balance. Winnings will be re-distributed back to the cash and bonus balances using the same ratio. If a Player makes a withdrawal, their bonus balance is reset to zero. This means that if a Player chooses to take back the money they deposited, they will lose any bonus they may still have remaining in their bonus balance. For any wagers made after the third deposit, the wager is deducted from the Player’s cash account. If there is no cash available, then the wager is deducted from the bonus account. This effectively means that funds in the Player’s bonus account are only played if there is no cash balance.
    9. Winnings on wagers made before the third deposit are credited to their cash and bonus balances in the same proportion as the wager was taken from the respective cash and bonus balances. After the third deposit, winnings on wagers made from a from a Player’s cash account are credited directly to their cash account. Winnings on wagers made from a Player’s bonus account are credited to their bonus account.
    10. After the third deposit, where crediting a Player’s bonus account with winnings that would result in the bonus account exceeding the size of the all bonus amounts, any excess winnings are credited to the Player’s cash account. Note: This is less any automatic transfers from bonus account to cash account that had occurred.
    11. Wagering requirements will be carried over from a bonus should a subsequent bonus be redeemed prior to making a deposit.
    12. Different games played may contribute a different percentage of the play-through (up to 100%) towards the required play-through. For example:
      1. If a Player receives a $100 bonus, they will have to wager approximately $20,000 based on a game with 100% wagering contribution (e.g. Slots and Parlor Games) before attempting a withdrawal.
      2. Similarly, they will have to wager $40,000 based on a game with a 50% wagering contribution (e.g. Table Poker, Casino War, Sic Bo) and so on.
    13. The contributing percentages are as follows:
      1. Slots and Parlor Games count 100% towards wagering requirements
      2. Table Poker, Casino War and Sic Bo count 50% towards wagering requirements
      3. All Blackjacks except Classic Blackjack, Craps and Baccarat count 10% towards wagering requirements
      4. All Video Pokers except All Aces Video Poker, Caribbean Draw Poker, Texas Hold’em Bonus Poker Gold, Triple Action Hold’em Bonus Poker Gold, Classic Blackjack and all Roulettes count 2% towards wagering requirements
      5. All Aces Video Poker does not count towards wagering and no loyalty points will be earned when playing.
    14. Doubling up on any game at Yukon Gold Casino will not count towards your wagering requirements.
    15. Live Casino games:
      1. Live Baccarat, Top-Card and all Live Blackjack games count 10% towards the wagering requirements
      2. Deal or No Deal Live and Lightning Dice count 100% towards the wagering requirements
      3. Super Sic Bo, Live Auto Roulette, Live French and American roulette, Live Caribbean Stud Poker, Live Casino Hold’em, Live Three Card Poker, Live Dream Catcher wheel, 2 Hand Casino Holdem and Side Bet City count 2% towards wagering requirements
  13. General Promotion Terms and Conditions
    1. All promotions can only be claimed once per device, person, household, family, physical address, email address, financial account, IP address or shared network environment such as a library, workplace, university or school. Any winnings associated with a bonus being claimed more than once will be confiscated and the casino account closed.
    2. Unless specifically stated otherwise, no two promotions can be used in combination and promotions only apply to deposits and wagers on the Yukon Gold Casino.
    3. Every effort will be made to credit the Player’s account with any promotional bonuses within one business day or sooner. Promotions that are earned over a time period such as weekend or monthly bonuses will be awarded within one business day following the end of that time period i.e. on the Monday after the weekend or on the first business day of the following month.
    4. If the credit/debit card, eWallet or financial account used to make the deposit to receive the sign up bonuses is not in the name of the individual registered on the Yukon Gold Casino account, the casino reserves the right to void any winnings. Attempts to withdraw any associated winnings from the sign up bonuses using credit/debit card, eWallet or financial account in a different name to the casino account holder may also lead to winnings being void.
    5. All casino promotions are reviewed regularly and we reserve the right to change the offer and or terms at any time.
    6. Yukon Gold Casino reserves the right to correct any error in bonus points, casino credits, and/or prizes awarded. Winnings will not be affected but the players casino account balance will be adjusted to reflect the correct amount when any error is detected.
    7. Promotional bonuses/prizes that remain unused in a Player’s casino account for longer than 60 days from the date of registration, will be forfeited. Promotional bonuses/prizes will be deemed „used“ once the minimum wager requirements have been met. The sign up bonus is determined by the date a casino account is opened. If a Player opens a casino account but leaves it dormant for a period of time, the Player will still be awarded the sign up bonus that was active when they joined Yukon Gold Casino.
    8. If, while playing at Yukon Gold Casino, the Player wins a sum regarded by the Casino Management as worthy of publicity, the Player agrees to be available for any event of such nature arranged by Yukon Gold Casino. At all times, Yukon Gold Casino will do its utmost to protect Player’s privacy.
    9. While Yukon Gold Casino protects all personal data entrusted to us, we reserve the right to use Players‘ first names and/or initials in any Casino announcement pertaining to promotion results.
    10. Only promotions specifically advertised on this Casino’s website will be honoured by the Yukon Gold Casino. Any promotional offer issued by any other party, including but not limited to affiliated persons or organizations, may not be recognized by this Casino and are thus deemed invalid.
    11. Any promotional materials distributed by Casino Rewards is for the intended recipient only and cannot be transferred. Players must have received a written invitation addressed to them from Casino Rewards in order to take advantage of any part of this promotion.
    12. Any promotion or giveaway run by Yukon Gold Casino for any kind of merchandise or cash is not inclusive of any taxes, registrations, licensing, insurance, postage or delivery unless otherwise stipulated within the promotion terms and conditions.
    13. Any cash prizes awarded by Yukon Gold Casino will be paid directly into the recipient’s Casino Rewards account or casino account.
    14. Yukon Gold Casino may in our sole discretion limit the eligibility of Players to participate in any promotion.
    15. Yukon Gold Casino reserves the right to remove the sign up offer and/or any further promotions from these and/or linked accounts for any reason whatsoever with the appropriate notice, including, but not restricted to violation of promotional terms. An activity is considered to be a violation of promotional terms when it is designed to take advantage of our offers.
      Violation of terms includes but is not limited to:

      1. If the Player misuses the casino account for the exploitation of promotional offers, without ever demonstrating any degree of risk with personal funds or serious intention to play, the redemption of all such promotional offers, including but not limited to sign-up bonuses, will be suspended until such times as the Player demonstrates a playing history whereby a risk of personal funds is periodically demonstrated at the Casino.
      2. Multiple account strategy / proxy account strategy
    16. Yukon Gold Casino reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings for irregular play. ‚Irregular play‘ includes but is not limited to any one or more of the following types of play:
      1. Placing single bets equal to or in excess of 25% or more of the value of the bonus credited to the account prior to the play-through requirement for that bonus having been met; a single bet in Roulette counts as the total of all chips placed on the table when the wheel is spun.
      2. Using the double-up feature to increase bet values;
      3. Even money bets on Sic Bo, Craps and Roulette
      4. Starting a game’s feature after the bonus balance used to build up the credits towards the feature has reached 0.
      5. Withdrawing deposited funds, either in whole or in part, prior to the redemption of associated bonus funds.
      6. Using the autoplay feature for the purpose of meeting bonus account wagering requirements.
      7. Playing for deliberate minimum risk, equal, zero margin or hedge betting in order to conceal the appropriate spirit for the purposes of meeting bonus wagering requirements.
    17. Employees, officers and directors of Yukon Gold Casino, its promotional or other agencies, licensees and licensors, service providers and any other associated or affiliated companies shall not be eligible for entry. The same terms shall apply to the direct families of such persons.
  14. Payment and Winnings
    1. General Terms and Conditions
      1. It is the Player’s responsibility to be aware of these terms upon which payments are accepted and winnings are paid. It is also the Player’s responsibility to ensure they are aware of any changes to these terms. Yukon Gold Casino may also inform its Players via email of any updates to the Terms and Conditions.
      2. Player shall not deposit funds into the Yukon Gold Casino which are ill-gotten, dishonestly obtained, proceeds of or intended to be used for money laundering or terrorist financing, or that would otherwise be generally considered illegal.
      3. Yukon Gold Casino reserves the right to confiscate any withdrawal or casino account balance suspected of being linked to any kind of fraudulent activity included but not limited to identity theft or payment fraud.
      4. Any criminal or suspicious activity at the Yukon Gold Casino may be reported to relevant authorities and where such activity is suspected or confirmed may result in a Player’s casino account being suspended indefinitely and any winnings voided and balances confiscated.
      5. If Players transfer funds between each other’s financial accounts or if multiple Players have their financial accounts funded by a common source it will be considered fraudulent and it may be investigated. Yukon Gold Casino reserves the right to void any winnings associated with these types of practices and to suspend the associated casino accounts indefinitely and confiscate any casino account balances.
      6. If a financial account used to deposit and or withdraw funds is not in the name of the Player registered on the Casino, Yukon Gold Casino reserves the right to suspend the casino account and or financial account indefinitely.
      7. The Player accepts that it is their responsibility to ensure they have sufficient funds in the financial account(s) used to deposit at Yukon Gold Casino. This includes sufficient funds at the time the deposit is made and at the time their financial account is debited. In the event of insufficient funds at either of these times, Yukon Gold Casino reserves the right to reject deposits and to void any winnings and confiscate any casino account balances. Yukon Gold Casino may in its sole discretion request from the Player, and the Player agrees to provide, such evidence satisfactory to Yukon Gold Casino to prove that sufficient funds were available at the time of their deposit or at the time their financial account was debited.
      8. Players whose deposits are repudiated, recalled, charged back, disputed, revoked or otherwise generally not paid will have their winnings voided, their balances confiscated and all their casino accounts on the Casino Rewards network locked. In the unlikely event Yukon Gold Casino decides not to exercise any or all of its rights under this term it will not constitute a waiver of its right to exercise this or any other term in future.
      9. It is the Player’s responsibility to retain copies of transaction records and of past and present website policies and rules.
      10. Yukon Gold Casino reserves the right to perform Player’s identity, source-of-funds, financial account, and other background due diligence checks and may require documentation and information from the Player to do this. Failure by the Player to comply with any such requests or part thereof grants Yukon Gold Casino the right to void any winnings on the Player’s account, restrict further deposits and withdrawals, confiscate any casino account balances, and to lock the Player’s casino account indefinitely. As for the security documents, please see for more details under ‘Verification Procedure’.
      11. Yukon Gold Casino does not charge the Player for making deposits into their casino account but payment service providers, financial intermediaries involved with processing Player’s transactions and/or their financial institution. This may result in incurring transaction fees over and above the amount deposited into Player’s casino account. Such fees are not typical for the majority of Players but in the unfortunate event of their incurring such fees Players agree that the casino will not be liable for these fees.
      12. Where you have requested to store your CVC code – the 3 digit number on the back of your credit/debit card – for a specific card and on the device through which you are accessing the casino, you have also consented to our retrieving and using that CVC code for future purchases that you make at the casino and you accept full responsibility for this.
    2. Payment of Winnings and Withdrawals
      1. Winnings are credited to the Player’s cleared casino account balance in the currency of their casino account. Should the Player wish to withdraw some or all of their balance they must enter the amount they want to withdraw from within the casino and choose a withdrawal method.
      2. The Player accepts that there may be minimum and maximum individual transaction, daily, weekly, and monthly withdrawal limits and that these vary by county and withdrawal method.
      3. Withdrawals that are required to be processed via a different currency to Player’s casino account currency will be subject to a currency conversion. This currency conversion will be based on the average daily interbank market rate plus a currency conversion fee of 2.5%.
      4. Withdrawal method DBT (Direct Bank Transfers) incurs withdrawal fees. These fees are:
        • Under 3000 units: $50.00 USD, 35.00€, £30.00
        • Over 3000 units: $100 USD, 70.00€, £60.00
      5. Yukon Gold Casino reserves the right to and in many cases will be obligated to pay withdrawals back to financial accounts previously used by the Player to deposit with at the Casino.
      6. Yukon Gold Casino reserves the right to deduct monies owed to the Casino as a result of chargebacks, disputes or any outstanding dues from Player winnings/withdrawals. The Player may be notified of such action taken beforehand where possible.
      7. Updating or adding additional payment details may only be made within the Casino or by contacting customer service.
      8. Withdrawn funds will be held in pending for 48 hours. Once 48 hours have passed, the withdrawal will be processed during the following business day. Withdrawn funds will be available to be reversed in part or in whole up until the time it has been processed. Any withdrawals reversed back into the casino account prior to it being processed are the player’s responsibility. Processing of the withdrawn funds may be delayed until such time as verification has been satisfactorily completed.
      9. Players who win a sum substantially greater than their total purchases across all Casino Rewards partner casinos will only be able to withdraw their winnings at a sum of maximal $4000 per week. However, due to various business considerations Yukon Gold Casino may in its sole discretion increase or decrease the weekly payout.
      10. Payments to bank accounts, cards and e-Wallets are subject to daily limits including those imposed upon us both directly and indirectly by regulators, card schemes, banks, payment processors and financial institutions. Depending on your withdrawal method you may be restricted to receiving a portion of your winnings paid daily over successive weekdays until the balance is fully paid.
      11. Please note that once payments have been released from Yukon Gold Casino it may take some time for the funds to reach your nominated financial account. Processing times can vary between payment methods, processors and banks and are beyond our control. Yukon Gold Casino shall not be made responsible for any delay in transferring the payments into your nominated bank account.
  • 4.000€ pro Woche
  • VIP-Programm
  • Paysafe akzeptieren
Übersicht
  • Live-Dealer-Spiele verfügbar
  • Rund um die Uhr Live-Chat-Kundenservice
  • Bietet eine Vielzahl von Zahlungsoptionen an
Gegründet
2004
Lizenz
Kahnawake
Anzahl der Spiele
550+
  • Visa
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • American Express
  • AstroPay
  • Bank transfer
  • eps
  • Flexepin
  • IDebit
  • Interac
  • Klarna
  • LOTERICA
  • Maestro
  • Muchbetter
  • NeoSurf
  • NetBanking
  • Neteller
  • PayPal
  • paysafecard
  • Rapid
  • SamsungPay
  • Skrill
  • Skrill 1-Tap
  • Trustly
5
Bewertung
4.8 /5
Übersicht
100€ + 700 FS
T&Cs gelten
  1. Sammlung von persönlichen Daten
    Daten, die gesammelt und zwecks Bearbeitung aufbewahrt werden können, sind unter anderem:

    1. Informationen, die Ihre Identität preisgeben, wie z.B. Ihr Name, Adresse, Geburtsdatum und Geschlecht.
    2. Ihre Emailadresse.
    3. Ihre Telefonnummer.
  2. Verarbeitung von Persönlichen Angaben
    Alle im Zusammenhang mit einem Kontoinhaber und/oder einer sich anmeldenden Person aufgenommenen personenbezogenen Daten werden:

    1. in Übereinstimmung mit den Rechten des betreffenden Kontoinhabers verarbeitet
    2. nur für einen spezifischen und rechtmäßigen Zweck erlangt
    3. auf sichere Weise aufbewahrt
    4. basierend auf dem Opt-Out-Prinzip für Marketingzwecke genutzt
  3. Offenlegung von Informationen
    1. Quatro Casino wird das Kreditinstitut bei dem ein Kontoinhaber sein Konto hat, anweisen und autorisieren, jegliche Information offenzulegen, die von einer Kontrollbehörde hinsichtlich des Kontos eines Kontoinhabers verlangt werden kann.
    2. Quatro Casino wird personenbezogene Daten offenlegen, wenn es durch eine Kontrollbehörde und/oder gesetzliche Vorschrift im geltenden Recht dazu aufgefordert wird. Zur Erfassung von Betrug und zu Kontrollzwecken stimmt der Spieler damit überein, dass Quatro Casino das Recht hat, seine personenbezogenen Daten an Dritte zu übermitteln, einschließlich an sogenannte AVS-Dienstleister und andere Partner.
    3. Des Weiteren behält sich Quatro Casino das Recht vor, personenbezogene Daten relevanten Empfängern offenzulegen, wo Quatro Casino einen angemessenen Grund sieht, Unregelmäßigkeiten zu vermuten, die das Casinokonto des Spielers einschließen.
  4. Customer Relationship Management (CRM) und Marketingmaterialien
    1. Quatro Casino behält sich das Recht vor, personenbezogene Daten für CRM-Zwecke zu verarbeiten. Spieler können sich jederzeit von dem elektronisch versandten Promotionsmaterial abmelden, indem sie das Casino Support-Center kontaktieren.
  5. Berichtigung inkorrekter Kontoinformation
    1. Der Kontoinhaber hat das Recht, die eigenen personenbezogenen Daten einzusehen und/oder das Recht falsche und/oder unpassende Daten zu korrigieren und/oder zu löschen.
  6. Cookies / ActiveX
    Die Webseite Quatro Casino setzt Cookies und Active X-Komponenten für die folgenden Zwecke (aber ohne Begrenzung auf diese) ein:

    1. Um die bevorzugte Sprache des Kontoinhabers zu identifizieren, sodass sie automatisch ausgewählt wird, wenn der Kontoinhaber zu Quatro Casino zurückkehrt.
    2. Zur Analyse des Webseitenverkehrs von Quatro Casino, um zu ermöglichen, dass geeignete Verbesserungen durchgeführt werden können.
    3. Zur Bedienung der Spiele (wie z.B. das Flash-Casino)
  7. Quatro Casino garantiert:
    1. Ihre persönlichen oder die Informationen Ihres Unternehmens weder zu verkaufen, weiterzugeben noch anderweitig an andere Personen oder Firmen zu kommunizieren.
    2. nur dann Ihre persönlichen Daten zu nutzen, um Sie mit Informationen und Materialien zu versorgen, wenn Sie dies beantragt haben.
  8. Überprüfungsgrundsatz
    1. Quatro Casino behält sich das Recht vor, Spieler nach einer Einzahlung und/oder vor der Ausführung einer Auszahlung, um Identifikationsunterlagen zu bitten. Sollte es zur Prävention von Betrug oder Geldwäsche als notwendig angesehen werden, ist es dem Casino erlaubt, zusätzliche Fragen zu stellen, um die Herkunft der Mittel bzw. die Quelle der Vermögenswerte eines Spielers zu bestimmen.
    2. Quatro Casino behält sich das Recht vor, jederzeit elektronische Alterskontrollen durchzuführen sowie persönliche Identifikationsunterlagen zu verlangen, um den Ausschluss Minderjähriger aus dem Spielbetrieb sicherzustellen. Im Quatro Casino dürfen nur Personen spielen, die älter als 19 Jahre sind. Jegliche Spielaktivitäten solcher Spieler, die die Casinosoftware benutzen und das 19. Lebensjahr nachweislich noch nicht erreicht haben, werden für ungültig erklärt und alle Gewinne einbehalten. Das Casino kann diese Spieler außerdem den zuständigen Behörden melden.
    3. Mit der Registrierung eines Kontos im Quatro Casino erlaubt der Spieler dem Casino, die Überprüfung, wenn erforderlich, durchzuführen.
    4. Zu Überprüfungszwecken behält sich Quatro Casino das Recht vor, die folgenden Unterlagen zu verlangen (jedoch nicht auf diese beschränkt):
      1. Eine Kopie des gültigen Personaldokuments (Reisepass, Personalausweis oder Führerschein).
      2. Eine Kopie der entsprechenden Karte, die den Namen des Karteninhabers anzeigt bzw. einen Nachweis der verwendeten Zahlungsmethode (sofern zutreffend).
      3. Dokumente, die den Wohnsitz bestätigen (z.B. Kontoauszug der Bank, Betriebskostenabrechnung oder Rechnung eines Versorgungsunternehmens) und nicht älter als drei Monate sind.
    5. Sollte es als notwendig angesehen werden, darf Quatro Casino verlangen, dass diese Dokumente von einem zugelassenen Notar beglaubigt werden.
    6. Sollte es Quatro Casino nicht möglich sein, die Identität eines Spielers zu bestätigen, behält es sich das Recht vor, das Spielerkonto einzufrieren (und den Spieler daran zu hindern, eine Auszahlung vorzunehmen).
    7. Das Spielerkonto kann zusätzlich eingefroren werden, wenn es dem Casino nicht möglich sein sollte, vor der Bearbeitung etwaiger Zahlungen die Daten eines Spielers zu bestätigen, und wenn das Casino bezüglich des Spielerkontos einen risikobasierten Ansatz verfolgt hat und es aufgrund des Risikos von Betrug, Geldwäsche oder sonstiger krimineller Aktivität der Bearbeitung von Zahlungen des Spielers nicht nachkommen kann.
    8. Weiterhin behält sich Quatro Casino das Recht vor, zum gleichen Zeitpunkt, wenn der Spieler persönliche Informationen (Name, Adresse) bereitstellt, Informationen über das beabsichtigte Spielausmaß des Spielers einzuholen, sollte das Casino hinreichende Gründe dafür haben, dass der Spieler das Konto missbraucht (z.B. wenn der Spieler eine Auszahlung beantragt, ohne zuvor eine angemessene Anzahl an Wetten getätigt oder Spiele gespielt zu haben).
    9. Alle Quatro Casino zur Verfügung gestellten Dokumente werden vertraulich behandelt und für 5 Jahre ab dem Zeitpunkt, an dem das Konto eines Spielers geschlossen wird, aufbewahrt (es sei denn, es gibt regulatorische Bestimmungen, die diesen Zeitraum verlängern und denen das Casino nachkommen muss).

Die Casino Rewards-Gruppe erlaubt keinen Spam. Auf unseren Marketing-Listen befinden sich ausschließlich angemeldete Echt- oder Gastspieler, die durch ihre Anmeldung Zustimmung erteilt bzw. ihre Emailadresse oder Telefonnummer in einem Preisausschreiben oder Gewinnspiel bereitgestellt haben.

Wenn Sie sich aus unserer Mailingliste austragen möchten, bitten wir Sie das Casino Support-Center zu kontaktieren.

Anmerkung für internationale Benutzer: Bitte nehmen Sie zur Kenntnis, dass die Informationen, die wir sammeln, an Standorte in Übersee übertragen und dort bearbeitet und gespeichert werden. Die Datenschutzgesetze können sich von denen, die in Ihrem Aufenthaltsland gelten, unterscheiden, und Ihre persönlichen Daten könnten Gegenstand von Zugriffsanfragen von Regierungen, Gerichten und Gesetzesvollzugsbehörden im jeweiligen Land sein. Durch die Nutzung unserer Dienste bzw. der Bereitstellung von Informationen stimmen Sie der Übertragung, Bearbeitung und Speicherung Ihrer Daten in Standorten in Übersee zu.

  • Unterstützt viele Zahlungsarten
  • Beliebte progressive Jackpot-Slots
  • Gute Auswahl an Spielen
Übersicht
  • Genehmigt von eCOGRA
  • Optimiert für Mobiltelefone
  • Verschiedene Abhebungsmethoden
Gegründet
2008
Lizenz
Kahnawake
Anzahl der Spiele
100+
  • Visa
  • mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • American Express
  • AstroPay
  • Bitcoin
  • eps
  • Ethereum
  • Flexepin
  • IDebit
  • Interac
  • Klarna
  • LOTERICA
  • Maestro
  • Muchbetter
  • NeoSurf
  • Neteller
  • PayPal
  • paysafecard
  • Rapid
  • SamsungPay
  • Skrill
  • Skrill 1-Tap
  • Trustly

Wer oder was ist Microgaming?

Chronologie der wichtigsten Fakten:

  • 1996 Gründung
  • 2001 Erster Preis „Bester Entwickler des Jahres“
  • 2003 Start eines eigenen Pokernetzwerks
  • 2004 die erste Glücksspielsoftware für mobile Geräte
  • 2006 Debüt von Microgaming Live Casino, Präsentation von Mega Moolah
  • 2011 die erste 3D-Maschine namens Sterling Silver
  • 2015 der größte Jackpot der Geschichte von fast 18 Millionen Euro wurde geknackt
Microgaming
Microgaming

Die Microgaming Corporation arbeitet ständig daran, alte Kunden zu halten und neue Kunden zu gewinnen. Die Konkurrenz auf dem Markt für Echtgeld Video-Slots ist riesig. Da bleibt nur eines: neue hochwertige und außergewöhnliche Casino-Lösungen zu erfinden. Nicht umsonst ist Microgaming Software in Casino Online Echtgeld auf der ganzen Welt erfolgreich vertreten. Der Ruf muss aber ständig gepflegt werden. Deswegen hat das Microgaming-Entwicklungsteam nur hochqualifizierte und kreative Spezialisten, die bereit sind, jeden Monat neue Echtgeld Slots freizugeben.

Top 5 Microgaming Slots

Als Schöpfer von progressiven Jackpots, von denen der größte 2015 im Guinness-Buch der Rekorde aufgeführt wurde, hört die Microgaming-Software nie auf, ihre Benutzer mit riesigen Geschenken und spannenden Casino Spielen zu erfreuen. Unten sind die Top Video Spielautomaten des Unternehmens nach Meinung der Spieler.

Progressive Spielautomaten
Progressive Spielautomaten

Tomb Raider

  • Thema: Abenteuer
  • Walzen: 5
  • Gewinnlinien: 15
  • RTP: 96 %

Machen Sie sich bereit, einen riesigen Jackpot hier zu knacken. Der Tomb Raider Jackpot Slot ist ein weiteres großartiges Produkt von Microgaming, das mit lukrativen Boni und Freispielen bis ans Limit gefüllt ist. Dieser Fünf-Walzen-Slot hat 15 separate Gewinnlinien mit flexiblen Wettoptionen, was für Zocker praktisch sein wird. Versuchen Sie, das Bild von Lara Croft, der „Tomb Raider, das jedem aus dem beliebten Computerspiel bekannt ist, einzufangen. Die Grabräuberin wird Ihnen einen Preis und viele Freispiele geben und allen Spielern helfen, einem hohen Jackpot-Betrag noch näher zu kommen.

Jurassic Park

  • Thema: Abenteuer
  • Walzen: 5
  • Gewinnlinien: 243
  • RTP: 96,67 %

Dieses Spiel basiert auf dem Film „Jurassic Park“. Das Thema stellte sich sowohl für den Slot-Hersteller als auch für die Casino-Spieler als interessant heraus. Zuallererst sollten wir die farbenfrohen und realistischen Grafiken erwähnen, die nicht unbemerkt bleiben. Die Maschine hat 5 Walzen und eine große Anzahl von Linien. Den Spielern werden Freispiele, ein Bonusspiel sowie ein Spiel im automatischen Modus angeboten. Dieses Microgaming Spiel hat ein Wild-Symbol und ein Scatter-Symbol. Das einzige, was es hier nicht gibt, sind Megapreise.

Hitman

  • Thema: Filme
  • Walzen: 5
  • Gewinnlinien: 15
  • RTP: 95,84 %

Die Handlung des Spiels basiert auf der Geschichte eines angeheuerten Mörders, der an der Vernichtung der Anführer krimineller Banden beteiligt ist. Handlung und Musik entsprechen dem gleichnamigen Computerspiel und Film. Es gibt keinen Jackpot in Hitman, und einige Casino-Spieler finden das frustrierend. Allerdings ist dieses Spiel für vorsichtige Zocker gedacht, die nicht alles riskieren wollen. Um hier zu gewinnen, müssen Sie die Walzen nicht bis zum letzten drehen. Diese Strategie eignet sich hervorragend für Slots mit mittlerer Varianz und Volatilität.

Thunderstruck II

  • Thema: Skandinavische Mythen
  • Walzen: 5
  • Gewinnlinien: 243
  • RTP: 96,65 %

Egal, ob Sie ein erfahrener Casino-Spieler oder ein Anfänger sind, wird das Spiel einen Weg finden, Sie zu beeindrucken. Die Figuren im Online-Slot basieren auf der skandinavischen Mythologie. Daher hat es viele Charaktere, darunter unter anderem Loki, Odin, Thor und Walküre. Neben Symbolen im skandinavischen Stil und dem Thunderstruck II Logo sind auch reguläre Pokersymbole hier verfügbar. Eines der größten Features ist die Great Spin Hall. Sobald Sie die drei Torah-Hammer auf den Walzen erhalten, schalten Sie die Funktion frei, die Sie dann mit einer bestimmten Anzahl von Free Spins belohnt.

Mega Moolah

  • Thema: Wilde Tiere
  • Walzen: 5
  • Gewinnlinien: 25
  • RTP: 88,12 %

Die Symbolik dieses Slots basiert hauptsächlich auf afrikanischen Tieren. Bilder von Giraffen, Affen, Leoparden, Löwen und Elefanten werden mit Bildern mit Kartensymbolen verwässert. Der Spieler wird sich über die hochwertigen Grafiken des Spielautomaten freuen. Hauptvorteil von diesem Slot ist aber der progressive Jackpot. Das ist die echte Chance für jeden Zocker, sein Leben ein für alle Mal zu ändern und Millionär zu werden.

Mobile Casino Microgaming

Die Version von Microgaming-Casino für mobile Geräte ist eine adaptive Ressource mit einer vereinfachten Benutzeroberfläche. Die Microgaming Software bestimmt automatisch den Typ des Gadgets und seine Plattform. Das Programm wird unter Berücksichtigung der Bildschirmgröße konfiguriert. Die Benutzeroberfläche von Microgaming Handy Casino Österreich sieht im Vergleich zur Vollversion etwas anders aus. Der Unterschied liegt in der Lage der Informationsblöcke. Für mehr Komfort wird in Handy Casino ein Dropdown-Menü mit Kategorien verwendet. Dadurch wird mehr Platz für die wichtigsten Optionen frei.

Microgaming Casino Software ist mit Android-, iOS- und Windows-Plattformen kompatibel. Einige der besten Spielhallen aus Microgaming Casinos Liste verfügen über eine mobile Anwendung in Flash und HTML 5. Der Anbieter plant, in naher Zukunft alle seine Casino-Spiele auf HTML 5 umzustellen, um ihnen mehr Effizienz und Zuverlässigkeit zu verleihen.

Wie sicher sind Microgaming Casinos?

Ehrlichkeit und Zuverlässigkeit zeichnen Microgaming Online Casino aus. Entwickler wie Microgaming werden ständig von Regulierungsbehörden und unabhängigen Testlabors auf Integrität geprüft. Davon zeugen Dokumente der Commissions of Great Britain, Malta und des Vereins eCOGRA. Die meisten Online Casinos verwenden SSL-Verschlüsselung und andere standardmäßige Datenverschlüsselungsprotokolle. Ob eine Website diese Sicherheitsmethode verwendet, können Sie anhand des Vorhängeschloss-Symbols in der Adressleiste des Browsers überprüfen. Zusätzlich schätzen die Zocker Transparenz und faire Bedingungen für Microgaming Casino-Boni.

Abwechslungsreiches Microgaming Spielangebot – Das erwartet Sie

Microgaming Spielhallen sind die Orte, an denen Besucher eine Vielzahl von Spielmöglichkeiten definitiv nicht verpassen werden. Microgaming Online Casinos in Österreich stellen Kunden eine große Auswahl an Spielen in verschiedenen Variationen bereit. Es gibt eine Gaming-Lobby, die aus vielfältigen Slots, Tisch-und Kartenspielen für ein einzigartiges Erlebnis besteht.

Spielautomaten

Quatro Casino Slot Spiele
Slot Spiele

Video-Slots von Microgaming zeichnen sich durch eine hervorragende Grafik- und Musikqualität. Sie stellen eine große Auswahl an Themen vor. Sie reichen von klassischen bis zu modernen 3D-Slots mit originellen Plots. Darüber hinaus haben die Spiele aus unserer Microgaming Casino Liste eine einfache und klare Steuerung aus.

Videopoker

Video Poker
Video Poker

Das Videopoker ist eine gute Alternative zu den beliebten Casino Spielen.Hier ist es möglich, das Ergebnis mehr zu kontrollieren, im Vergleich zu Online-Slots. Die Arten von Poker Spielen von Microgaming sind sehr vielfältig. Die Pokerfans finden eine Option für jeden Geschmack. Sie können klassisches Poker, Hold’em, Omaha oder andere mit einem Live-Dealer spielen. Diese Spiele werden für Zocker empfohlen, die lieber gegen Live-Gegner als gegen Online-Casino spielen.

Jackpot Spiele

Jackpot-Spielautomaten sind die einzigen Online-Casinospiele, die riesige lebensverändernde Beträge als Preise vergibt. Neben den traditionellen Casinos in Las Vegas stellt Microgaming mehrere Jackpots bereit, die Sie bequem von zu Hause aus knacken können. Jetzt können Sie Ihr Glück in den besten Microgaming Casinos online mit progressiven und zufälligen Jackpots wie Mega Moolah, King Cashalot und andere versuchen.

Roulette

Live Roulette von Microgaming offeriert ein immersives Erlebnis mit mehreren Kameras und automatischen Winkeländerungen. Das bereitgestellte Roulette Live Dealer Casino spricht nur Englisch. Die Benutzeroberfläche ist ebenfalls auf Englisch. HD-Video hat viele Einstellungen. Der Zocker kann eine niedrige, mittlere oder hohe Videoübertragungsqualität auswählen, die Kameraansicht ändern oder in den Vollbildmodus wechseln. Wenn Sie „Auto“ auswählen, optimiert die Software den Videostream automatisch entsprechend der Qualität Ihrer Internetverbindung.

Tischspiele

Tischspiele von Microgaming-Unternehmen umfassen alle möglichen Variationen von Blackjack, Baccarat Online, Craps, Bingo, Rubbelkarten und Lotterien. Die meisten Casinos nehmen diese Sorten in ihre Lobby für die Zocker auf. Sie können jedes dieser Spiele kostenlos oder um echtes Geld spielen. Manchmal ist der Demomodus auch ohne Registrierung verfügbar.

Was unterscheidet Microgaming von anderen Anbietern?

Die Microgaming-Plattform bietet eine leistungsstarke Sprachunterstützung in 45 verschiedenen Sprachen. Hier findet man kostenlose Slot-Versionen und qualitative Echtgeld Spiele. Darüber hinaus wird eine benutzerfreundliche Oberfläche, großzügige Geschenke und eine Reihe anderer positiver Aspekte bereitgestellt. Die Spielermotivation ist ein weiterer attraktiver Aspekt. Viele Besucher lassen sich von dem Grundsatz leiten, nur in Microgaming Casino Online spielen zu wollen. Es zeichnet sich durch hohe Qualität und großes Spielpotential aus.

Pro und Contra

Zur Zusammenfassung der Informationen stellen wir Ihnen eine Tabelle mit Stärken und Schwächen des Anbieters zur Verfügung.

Vorteile
  • Eine Vielzahl von Casino Games für jeden Geschmack
  • Hochwertige Grafik, sorgfältig durchdachtes Gameplay
  • Interessante Bonusoptionen
Nachteile
  • Relativ niedriger RTP der Microgaming Spiele im Vergleich zu anderen Anbietern
  • Es gibt relativ wenige Live-Dealer Casino Games

Fazit

Microgaming-Unternehmen hat mehr als jeder andere in die Entwicklung der Online-Glücksspiel-Nische investiert. Für die Qualität und Quantität seiner Software wurde der Entwickler immer wieder mit Top-Preisen ausgezeichnet. Themen und Design der Online-Spiele sind sehr vielfältig. Hier finden Sie alle möglichen Tisch- und Kartenspiele, Live-Casino und Slotmaschinen. Letztere stellen Jackpot-Features zur Verfügung. Das Unternehmen arbeitet aktiv mit Glücksspiel-Betreibern zusammen und präsentiert ständig seine innovativen Casino-Management-Lösungen an.

FAQ: Häufig gestellte Fragen

Welches Casino garantiert das beste Microgaming Erlebnis?

Es gibt viele anständige Glücksspielbanken online. Auf unserer Seite finden Sie aktuelle und bewährte Bewertungen für Ihre Vorlieben.

Kann man Microgaming Spiele kostenlos spielen?

Ja, alle Online Spiele außer Live Casinos können kostenlos gespielt werden. Überprüfen Sie die Bedingungen der Website, manchmal ist der Demo-Modus auch ohne Registrierung verfügbar.

Welches ist das beliebteste Microgaming Spiel?

Progressive Jackpots wie Mega Moolah sind bei Online-Spielautomaten sehr beliebt. Darüber hinaus gelten Roulette und Texas Hold’em für eine Vielzahl von Spielern als Top.

Kann ich auch mit meinem Mobilgerät zocken?

Ja, alle Microgaming-Spiele sind für Tablets oder Smartphones mit iOS, Android oder Windows optimiert. Sie können Wetten platzieren, ohne zusätzliche Software herunterzuladen. Das Spiel findet in einem Browser statt.

Wo finde ich die besten Microgaming Spiele?

Auf unserer Seite veröffentlichen wir alle Neuigkeiten von diesem Entwickler. Darüber hinaus können Sie bei uns die Bewertungen von Top-Spielen sorgfältig studieren. Sie werden bestimmt dort etwas Interessantes für sich finden.